Майже кожен стикався із ситуаціями, коли зустрічі здаються марними, а якщо час – наш найцінніший ресурс, важливо вміти відмовлятися від того, що не приносить користі. Існують певні лайфхаки, як професійно та делікатно уникати таких зустрічей, не порушуючи стосунків з колегами, друзями чи близькими.
Дивіться також Як заслужити повагу в робочому колективі
Чому варто вміти відмовлятися від зустрічей
Часто на роботі відбуваються непродуктивні зустрічі, які марнують час та знижують концентрацію. Навичка ввічливо відмовитися від них допоможе краще керувати своїм графіком та зосередитися на дійсно важливих справах.
Як тактовно відмовити
- Запитуйте про порядок денний
Перед тим як погоджуватися на зустріч, дізнайтеся, які питання обговорюватимуться. Це допоможе зрозуміти, чи варто витрачати час.
- Пропонуйте альтернативи
Якщо хочете залишатися в курсі, але не можете відвідати зустріч, скажіть: "Я не зможу бути присутнім, але готовий надіслати свої думки електронною поштою."
- Ввічливо залишайте зустріч
Якщо ви вже на нараді й бачите, що не отримуєте користі, запитайте: "Чи є ще питання до мене?"
- Обговорюйте ситуацію з керівництвом
Якщо непотрібних зустрічей стає забагато, поділіться своїми думками з керівництвом.
Уміння тактовно відмовляти – корисна навичка, яка дозволяє ефективніше керувати часом і сприяти підвищенню продуктивності на роботі.