За словами фахівців, нині купувати розкручені світові проекти для нас за дорого, та й самих глядачів нині більше цікавлять програми українського виробництва.

"Є стабільно 5% глядацької уваги – це стандартно новинний контент. 5% – це велика цифра на справді. Тому, звісно, я думаю, що новинного або інформаційно-аналітичного, політичного контенту нас чекає дуже багато", – сказав директор Індустріального телевізійного комітету Ігор Коваль.

Наразі канали та студії навіть почали відчувають кадровий голод – бракує сценаристів та фахівців зі створення відео контенту. Сприятиме розвитку медіа і ринок реклами, обсяги якого щороку зростають майже на чверть. Суттєво поповнити бюджети телевізійників також дозволить виборча кампанія.

"Цей рік дасть їм більше можливостей для розвитку, дасть більше можливості з точки зору фінансів, в першу чергу. Як говорили мої колеги, цей бізнес не дуже прибутковий або неприбутковий. І додаткові гроші вплинуть на те, що нові програмні продукти будуть", – зазначив експерт ринку реклами і медіа Андрій Андрющенко.

Телебачення і надалі в Україні зберігатиме лідерські позиції на ринку медіа, тож має всі шанси отримати більші прибутки, зазначають експерти.