Крім того, більшість українців користуються лише простими послугами, зокрема, сплачують через банк комунальні платежі, користуються карткою, проводять платежі через термінали та міняють валюту. Та експерти нарікають - у найближчі роки слід очікувати зменшення використання фінпослуг, навіть порівняно з таким незначним рівнем, що є зараз.
“78% здійснюють оплату комунальних платежів через банк, але в майбутньому 13% не хоче вже це робити. Ми бачимо, що зараз пластикова картка - 61%, але через 2 роки тільки 49% кажуть, що та, ми будемо ними користуватися. Чи це незадоволення щодо якості, чи це незадоволення щодо ціни, чи це незадоволення щодо якихось інших факторів - це вже слід досліджувати глибше”, - сказав Олексій Куценко (проект USAID "Розвиток фінансового сектора").
Та, українці не поспішають боротися із неякісними та, наприклад, задорогими послугами. Адже, не знають своїх прав, зазначають експерти.
“Наше населення очікує, що у разі, коли виникає конфлікт, він не буде вирішений на користь користувача фінансових послуг. Наші з вами співвітчизники відчувають себе незахищеними перед махіною фінансового ринку”, - переконаний Олексій Куценко.
Дослідження виявило, що кожен четвертий споживач мав проблеми у взаємодії з фінансовою установою. Більшість з них, зазначають аналітики, мали проблему з банківським депозитом.