Про це повідомив президент об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков на сайті організації.
За словами експерта, підприємства гірничо-металургійного комплексу потерпають від браку вагонів (забезпечення вагонами ГМК становить менше 19%), в той час як будівельні вантажі приватних компаній забезпечені парком УЗ в середньому на 95% держпідприємства на 75%.
"Ситуація, що склалася на сьогоднішній день залишає мало шансів для оптимізму. Будівельні вантажі приватних компаній все так же забезпечені парком УЗ в середньому на 95%, що навіть вище забезпечення держпідприємств, які в цілому забезпечені парком УЗ на 75%. При цьому окремо взяті державні шахти, навіть в умовах надзвичайного стану в енергетиці, забезпечені парком УЗ лише на 85%", – написав Каленков.
Каленков також заявив, що вже кілька місяців ведеться робота з керівництвом УЗ на предмет забезпечення підприємств ГМК парком ЦТЛ на рівні 30% (наближеному до середньо мережевого значення), але на сьогоднішній момент прогресу немає.
Як відомо, гірничо-металургійна галузь є однією з основ економіки України. Експортно-орієнтована ГМК приносить в країну валютний виторг, що прямо впливає на утримання курсу гривні.
"Результатами незабезпечення від запланованого рівня в кінцевому рахунку є: зростання собівартості продукції, зниження конкурентної привабливості на зовнішніх ринках, недоотримана валютна виручка", – резюмує Каленков.