Він дозволяє пришвидшити розгляд скарг на фінансові установи та зменшити навантаження на судову систему.
"Це дозволяє розглядати скарги набагато дешевше, більш простіше, швидше, ніж йти до суду. Тут не треба юристів, повної документації, не треба всіх цих процедур. Буває, що просто інформація для споживача або компанії, пояснення або медіація достатні для того, щоб вирішити ці скарги", - каже директор Аналітичного центру Блакитної стрічки ЄС/ПРООН Марчін Свєнчіцкі.
Допомагати омбудсмену розглядати скарги будуть його заступники, а також регіональні представники. Якщо рішення омбудсмена не задовольняє одну зі сторін, вона в будь-який момент може звернутись до суду. Для запровадження служби фінансового омбудсмена, кажуть фахівці, Україні необхідно імплементувати низку європейських рекомендацій, а також внести зміни до національного законодавства.