Доктор Кеті Чарльз, провідний науковий співробітник, відзначила низку парадоксів, виявлених дослідженням. Серед них той факт, що користувачі відчувають великий тиск, перебуваючи на Facebook, і при цьому вони не впевнені, що мають якусь вигоду з перебування в цій соцмережі.
"Ми виявили, що це були люди з великою кількістю контактів, ті, хто проводить на сайті значну частину часу, і вони з більшою ймовірністю схильні до стресу", — говорить Кеті Чарльз.
Вона пов'язує це з публікацією оновлень про особисте життя, які видно великій кількості людей. "Ви самі собі невеликий новинний канал. Чим більше у вас контактів, тим більша аудиторія, — пояснює науковий співробітник. — Ви практично знаменитість, і чим більша аудиторія, тим більший тиск ви відчуваєте".
Серед інших причин, що викликають у респондентів суперечливі почуття, названі видалення небажаних контактів, необхідність бути оригінальними і дотепними.
Також в ході дослідження було виявлено, що:
— 12% респондентів говорять, що використання Facebook викликає у них занепокоєння;
— 63% зволікають з відповіддю на запити про дружбу;
— 32% респондентів відхиляли запити на дружбу, а потім відчували провину і незручність;
— 10% визнали, що їм неприємно отримувати запити на дружбу.