Значна частина премій страхувальників йде на страхові резерви, які і є гарантією того, що компанія виконає свої зобов'язання. Для впевненості можна скористатися і даними Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України, яка вивчає як компанія проводить виплати, чи були звернення до суду через неякісне надання нею послуг і чи не призупинялала комісія дію ліцензії компанії.
За словами Антоніни Яковенко, заступника Голови правління ПрАТ "СК "Арсенал Страхування", при спілкування зі страховиком варто також дізнатися про його перестрахувальний захист. Тобто, вивчити, де страхова компанія розміщує свої ризики і хто є її парнерами-перестрахувальниками. Вони, у свою чергу, можуть бути як іноземного представництва, так і вітчизняні.
Суттєво важливим чинником при виборі страхової компанії є прозорість ведення нею всіх бізнес-процесів.
Для оцінки компетентності страхової компанії можна довіритися і думці її партнерів – банків чи автосалонів. Не варто забувати і про особистий професіоналізм менеджера компанії. Його можна перевірити ставлячи нестандартні запитання, аби дізнатися як він чинитиме у критичній ситуації. Наприклад, Сергій свого часу обирав собі страховика саме у такий спосіб, тож коли виникли проблеми з автомобілем, не розчарувався. На думку Сергія Савченка клієнта ПрАТ "СК "Арсенал Страхування", кожен обирає собі страхову компанію, керуючись кількома критеріями – якість та ціна обслуговування. Саме через ці два показники він зупинив свій вибір на ПрАТ "СК "Арсенал Страхування". Задоволений чоловік і швидкістю страхової виплати.
Разом з тим, експерти стархового ринку радять не надто "полювати" за низькими франшизами і тарифами. Наталія Любкіна, начальник управління розвитку мережі у м.Луганськ ПрАТ "СК "Арсенал Страхування", переконує - якщо компанія займається свого роду демпінгом, то це ні до чого доброго не призведе. В такому випадку потрібно уважно вивчити договір і знайти за рахунок чого компанія знизила тариф. Як правило, з такими ситуаціями стикаються люди, коли вже отримують страхову виплату, що є меншою, ніж вони розраховували.
Відтак, у договорі обов'язково має бути прописано обсяг відповідальності страховика, наявність і розмір франшизи, терміни та умови розгляду страхових випадків, порядок отримання страхового відшкодування, а також перелік ризиків, які покриває угода і обов'язково - ВИКЛЮЧЕННЯ, на які виплати не поширюються.