Однак, щоб знайти спільну мову із господарями змагань, туристам доведеться нелегко. Адже офіційна мова у Бразилії – португальська, а англійську там знає дуже малий відсоток жителів.
Пляжі Ріо-де-Жанейро завжди переповнені туристами, тому там не бракує сувенірних крамниць. Бразильським торговцям доводиться винаходити нові способи для спілкування з іноземцями, аби продати хоча б щось.
Головна форма комунікації – це мова жестів. Також ціну можуть написати на піску. Або просто користуються перекладачем.
В Бразилії іноземну мову в школах викладають неефективно, а мовні курси дуже дорогі. Тому англійську там майже не знають. В туристичних осередках з комунікацією проблем немає, однак вони виникають вже за три квартали від центру.
Читайте також: "Ласкаво просимо в пекло": як поліція зустрічає туристів в Ріо-де-Жанейро
Боротися із тотальним незнанням мови вирішили приватні компанії і державні структури. Вони запроваджують для працівників обов'язкові заняття з іноземної мови.
Чиновники визнають, що бразильці не дуже добре знають англійську. Але, переконані, що не це творить імідж держави.
Соцопитування, які ми проводили під час великих подій, показують, що туристи люблять нас не за стадіони чи нічне життя. Найбільше люблять наших людей,
– розповів голова агенції-промоутера Бразилії Вінікіус Луммертц.
Крім низького рівня англійської, Бразилія має чимало причин для головного болю перед Олімпіадою. Високий рівень злочинності, небезпека вірусу Зіка, проблеми із очищенням води. І до початку змагань виправити усі ці труднощі навряд чи встигнуть .