Такими їх зробили місцеві дороги, адже в курортній столиці України немає жодного світлофора. Тож вся відповідальність за безпеку водіння лягла на їх плечі. Водії твердять, світлофори лише відволікають, без них за кермом почуваєш себе більш уважним та обережним.

Олександр Антонік (водій): “Ялта - маленьке місто, всі одне одному дають можливість проїхати, культурне місто”.

Олег Сухавой (таксист): “Ніколи не замислювався, сів поїхав, нормально їздити без світлофорів”.

Працівники місцевого ДАІ погоджуються, повага водіїв один до одного стає вирішальним чинником - особливо під час курортного сезону, коли кількість авто в місті з понад 60 тисяч збільшується удвічі.

Сергій Равкін (в.о. начальника відділу організації дорожнього руху ДАІ Ялти): “Наші водії і так справляються без світлофорів, а ми як інспектори, які слідкуємо зо організацією дорожнього руху, надаємо допомогу водіям в наведенні порядку на вулицях”.

У місцевої влади своє пояснення відсутності світлофорів. В Ялті настільки вузькі вулиці, що будь-яка затримка приводить до заторів. Майже всі вулиці побудовані ще до революції, розширити їх або модернізувати вже неможливо. Влада навіть проводила експерименти з встановленням світлофорів.

Леонід Поярков (заступник міського голови Ялти): “Ні до чого доброго це не призвело, тому що навіть 5-секундне світлофорне регулювання, затримка руху, створює кілометровий затор в Ялті. Це переверне - місто Ялта сьогодні живе без світлофорів”.

Ялта залишиться єдиним містом України, в якому відсутні світлофори. Втім незабаром на об’їзній дорозі міста, в районі села Ізобільне, електронний регулювальник руху все ж може з’явитися, адже траса перетинає мікрорайон Ялти з жвавим пішохідним та автомобільним рухом.