Відомо, що в авіаносця неякісні трубопровід і котельна система. Як пише The National Interest, росіяни традиційно хочуть приховати проблему і не зважають на постійні поломки котлів.
Дивіться також "Були змушені змінити прописку": у Росії визнали втечу Чорноморського флоту з Криму
Що не так з єдиним авіаносцем Росії
Єдиний авіаносець Росії "Адмірал Кузнєцов" працює на мазуті – важкому бункерному паливі, й саме через це виникають численні проблеми, адже під час спалювання виникають пошкодження.
Так, однією з найчастіших проблем є поломка котлів. Це знижує швидкість авіаносця до 4 вузлів (7,4 кілометра на годину), а тому – судно не може самостійно долати відстань й потребує буксирування (як це було у 2012 році біля Сирії).
Річ у тім, що "Адмірал Кузнєцов" працює на мазуті, а не на енергії атома, як американські авіаносці. Цей важкий нафтохімічний продукт – стандарт для суден 70-х років, хоча тоді й існували інші способи пального. СРСР спустив авіаносець на воду у 1985 році, й майже за 40 років не відмовилася від шкідливого мазуту, через який виникають одні проблеми.
Нині "Адмірал Кузнєцов" не може на повну потужність використовувати власні котли, адже має труби низької якості, а спалення мазуту – процес дуже складний. Крім того, цей матеріал липкий і майже не відтирається від одягу.
Чорний дим — наслідок неякісної системи труб і котлів "Кузнєцова". Це ймовірний підсумок неправильного калібрування механізмів попереднього підігріву або впорскування. Отже, мазут, що впорскується в камеру згоряння, не встигав згоріти повністю,
– пояснили у The National Interest.
Відтак, постійний чорний дим – це не "морська традиція", як стверджує російська пропаганда, а наслідок постійних проблем авіаносця.