Падіння прибутку

За підсумками IV кварталу минулого року, материнська компанія Google та YouTube – Alphabet знизила обсяг чистого прибутку на 34%, до 13,62 мільярда доларів.

Читайте також H&M прозвітував про різке падіння прибутку: як на це вплинув вихід компанії з Росії

Падіння доходів від реклами

Дохід від реклами на YouTube у IV кварталі впав на 7,8% – до 7,96 мільярда доларів, коли аналітики очікували, що він складе 8,2 мільярда доларів.

Аналітики вважають, що падіння другий квартал поспіль у річному вираженні край тривожною ознакою, особливо на фоні популярності TikTok і Facebook Reels з коротким контентом. За словами СЕО Alphabet Сундара Піча сервіс YouTube Shorts наразі збирає в середньому понад 50 мільярдів переглядів на день проти 30 мільярдів на початку 2022 року.