Для 59 товарних груп у 18 країнах світу відкриті ринки або відновлений доступ до ринків у співпраці з Держпродспоживслужбою. Разом з тим у Раді експортерів та інвесторів при МЗС кількість компаній та бізнес-асоціацій, у порівнянні з минулим роком, зросла майже у 4 рази, і зараз налічує 370 представників.
Читайте також Бізнес в стилі Eco, або Неочікувані переваги диджиталізації
Культура експорту
Нещодавно підписаний документ "Порядку діяльності відділів з економічних питань у складі закордонних дипломатичних установ" затвердив внутрішні зміни у МЗС за напрямком допомоги бізнесу, розвитку торгівлі та залучення інвестицій.
У ньому йдеться про кількість відкритих ринків для груп українських товарів, організації зустрічей українських компаній з іноземними партнерами, назви компаній, які вийшли на іноземні ринки, обсяги залучених інвестицій тощо.
Серед останніх досягнень – відкриття ринків меду та продукції бджільництва у Катарі, молочної продукції у Туреччині, м'яса птиці у Ліберії, м'яса птиці та яєць в Японії.
Міністр закликав бізнес надалі розвивати культуру експорту, ефективно і конструктивно співпрацювати з Міністерством закордонних справ, щоб досягати успіхів спільними зусиллями.
Нагадаємо, що у першому півріччі 2021 року експорт товарів українських компаній збільшився на 30,7% (до 29,9 мільярда доларів) у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року, а імпорт іноземних в Україну – на 28%, до 31,2 мільярда.