З Twitter масово тікають рекламодавці

У Media Matters for America повідомили, що 50 зі 100 найбільших рекламодавців Twitter, які витратили з 2020 року в сумі близько 2 мільярдів доларів на рекламу в соцмережі, останніми тижнями або оголосили про припинення рекламних компаній, або припинили розміщувати там рекламу.

Читайте також Як спілкуватися з колегами і клієнтами під час війни: 6 важливих порад

Згідно з даними станом на 21 листопада, ці компанії тільки цього року вклали в рекламу понад 750 мільйонів доларів. Однак після приходу Ілона Маска сім компаній скоротили витрати на рекламу у Твіттер практично до нуля.

Хто пішов з Twitter

  • Публічно заявили про припинення розміщення реклами у соцмережі: VW, Chevrolet, Chipotle Mexican Grill, Ford та Jeep.
  • "Тихо пішли" після приходу Маска до компанії: AMC Networks, AT&T, BlackRock, Chanel та Kellogg.

The Washington Post повідомила, що більше третини провідних рекламодавців Twitter не розміщували рекламу на платформі протягом останніх двох тижнів. До прикладу, Jeep та Mars не робили цього з 7 листопада.

Чому рекламодавці йдуть з Twitter

Основною причиною масового відтоку рекламодавців стало побоювання компаній щодо нової політики модерування контенту. Рекламодавці переймаються, як це позначиться на іміджі їх бренду. Так, наприклад, директор однієї з B2B-компанії повідомив про призупинення в останні тижні розміщення реклами у Твіттер, хоча раніше компанія витрачала на неї 750 тисяч доларів на місяць.

Він зауважив, що після приходу Маска у крісло керівника та власника Twitter, ефективність їхньої рекламної кампанії значно впала. З його слів це пов'язано зі зниженням активності користувачів.

Варто зауважити, що публічних прямих звинувачень у бік мільярдера не було, деякі рекламодавці заявили, що зниження ефективності реклами можуть бути пов'язані зі зміною кількості користувачів на платформі. Але разом з тим рекламодавці підкреслили, що весь хаос з керуванням Маском соцмережею "коштував їх реальних грошей".