Так, галузям торгівлі, громадського харчування та послуг податкова дозволила не використовувати РРО під час тимчасових відключень електроенергії, проте не довше, ніж 7 робочих днів. При цьому, вони повинні фіксувати розрахункові операції у розрахункових книгах.

Читайте також Як спілкуватися з колегами і клієнтами під час війни: 6 важливих порад

Пояснення від податкової

В офіційному пресрелізі ДПСУ мовиться, що рішення дозволити бізнесу не використовувати реєстратори зумовлене труднощами проведення операцій через РРО унаслідок перебоїв зі зв'язком.

Так, під час відсутності світла, розрахункові операції можуть здійснюватися з використанням книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книги, або ж із належним чином зареєстрованим резервним РРО. Водночас після включення електроенергії бізнес зобов'язаний проводити усі розрахункові операції через РРО.

Зауважимо, що рішення податкової не поширюється на власників програмних реєстраторів розрахункових операцій. У разі відсутності зв'язку між таким пристроєм та фіскальним сервером, операції здійснюються в офлайн-режимі, який може тривати не більше ніж 36 годин, зі створенням електронних фіскальних чеків.

Так, після відновлення зв'язку здійснюється передача копій створених ПРРО розрахункових документів до фіскального сервера контролюючого органу.

Зверніть увагу Як бізнесу завозити генератори з-за кордону: пояснення від митниці

Додамо, що разом з тим у ДПСУ нагадали, що штрафи за порушення закону про обов'язкові РРО до завершення воєнного стану застосовуватись не будуть, за винятком порушень під час продажу підакцизних товарів.