На створення транспортного засобу для умов крайнього Півдня пенсіонеру знадобилось кілька років.
“Ковчег виготовлений з пластика - потрійний шар. Один шар зовнішній - з склопластика, інший - утеплювач поліуретановий, і потім ще шар, і шар склопластику ще - виходить так званий сендвіч”, - розповідає мандрівник Леонід Микула.
В рух машину приводить велосипедний привід. Мандрівник називає ковчег “пінгвіном”, адже верх пофарбований у чорний колір - аби акумулювати тепло, а низ - білий - під колір снігу.
“Коли ковчег не зможе їхати на колесах - на задніх колесах, то на місце задніх коліс, на цей кронштейн, ставиться лижа, виходить передок колеса, як у механічних санях - будуть тягнути, а весь ковчег буде їхати на лижах. Він пристосований практично для будь-яких умов - по льоду, по снігу, по твердому, по м'якому - по будь-чому”, - сказав Леонід Микула.
У мандрівку до Полюсу підуть троє - розповідає Леонід Микула. Він з однодумцем - у веломобілі, а ще один залишиться на материку - щоб підтримувати зв’язок, а у випадку небезпеки - врятувати.
Аби підкорити крайній Південь, треба пройти не менше тисячі кілометрів. Мандрівники планують завершити експедицію максимум за півтора місяці, долаючи щодня не менше 35-ти кілометрів. Сусіди слідкують за мандрівником із завмиранням серця, у свої 70 він спритний, наче молодий. Сподіваються, що його задум здійсниться.
“Хороша ідея, але потрібно багато здоров'я, щоб крутити”, - сказав сусід Олександр.
Свій похід донецькі екстримали присвячують до 100-літнього ювілею першого підкорення Південного полюсу норвезькою експедицією. За підрахунками, він обійдеться мандрівникам у кругленьку суму - приблизно 35 тис. доларів на кожного, тож зараз вони продовжують збирати благодійні кошти.