"Нам часто закидали: Що це за гроші? Як їх використати? Насправді, принаймні це якийсь старт. І я маю велику надію, що цьогоріч ця програма відпрацює. Кошти виділяються цільово. На виробництво, на новітні технології, на реконструкцію, будівництво виробничих приміщень", - розповів голова Українського фонду підтримки підприємництва Любов Стасів.
Такої державної підтримки недостатньо, кажуть підприємці. Тому в умовах жорсткої конкуренції та економічної нестабільності бізнесу доводиться розробляти нові стратегії розвитку. Зокрема, автодилери фокусують свою увагу не на ринках, а на клієнтах.
"З огляду на те, що до цієї стратегії ми приступили з цього року, зрозуміло, економічних результатів ми ще не отримали. Проте ми отримали якісні результати. Ми міряємо лояльність і задоволеність. За період кризи, тобто 2008 по цей рік, ми істотно підняли обидва показники", - каже працівник автомобільного холдингу "Атлант-М" Олександр Рябухін.
Зауважимо, питома вага малого бізнесу в економіці України на сьогоднішній день не перевищує 15% виробленого в країні ВВП, у той час як в США його частка сягає 50%.