Про це заявив радник генерального директора Укрзалізниці Юрій Федюшин.
"На рухомий склад нам потрібно щорічно направляти десь 12-15 млрд.грн. Інфраструктура - шляхи, зв'язок, енергетика - вимагає ще десь 8 млрд.грн.", - повідомив Федюшин.
При цьому він додав, що в даний час можливості Держадміністрації не дозволяють вкладати в розвиток більше 6-7 млрд.грн. на рік.
Він підкреслив, що "Укрзалізниці" необхідно позбавлятися від збитковості пасажирських перевезень, які субсидуються за рахунок підвищення тарифів на вантажні перевезення.
"У приміському сполученні ми веземо пасажирів за ціною 2,3 коп/км, а витрати на це становлять 21 коп/км, тобто, наші доходи покривають збитки на 11-12%. Хоча ми закуповуємо все за ринковими цінами - вагони, паливо , електроенергію", - зазначив Федюшин.
На його переконання, якщо законодавство передбачає пільги для пасажирів, то воно повинно містити й ефективні механізми компенсації цих витрат для залізниці. "Дотацій нам не дають, ми змушені підвищувати тарифи на вантажні перевезення", - сказав Федюшин.