Відповідно, це прискорить страхову виплату при обов'язковому страхуванні автоцивільної відповідальності. Втім, нагадаємо, є ряд обмежень: під час аварії не повинно бути потерпілих осіб і сума збитку не повинна перевищувати 10 тис. грн. При цьому тарифи на страхування автоцивільної відповідальності дорожчати не будуть, запевняють у Моторно-транспортному страховому бюро України.
“Ми не плануємо збільшення корегуючих коефіцієнтів. Базовий платіж залишається на тому самому рівні. Ціна полісу річного по першому типу не буде змінною”, - каже президент МТСБУ Володимир Романишин.
Не зважаючи на низку переваг у запровадженні європротоколу, є і деякі ряд ризиків, відзначають учасники ринку. Насамперед - низька страхова культура населення, зокрема водіїв.
“Не забуваємо про франшизу, яка є в полісі. Тобто винний, який добровільно це визнає, розуміє, що в 1000 грн. він попаде. Це мінімум 10% - це якщо максимальний збиток 10 тисяч. Відповідно він буде намагатися в кінці признати, що винний. Тому водій буде наполягати на ДАІ”, - каже генеральний директор СК "НАСТА" Павло Литвин.
Зауважимо, за розрахунками МТСБУ, через європротокол будуть врегульовувати порядка 80% дорожньо-транспортних пригод в Україні.