Відповідну інформацію оприлюднила прес-служба Міністерства інфраструктури України з посиланням на його очільника Володимира Омеляна.
Читайте також: Жоден український аеропорт не потрапив у рейтинг найкращих
За словами посадовця, перш за все робиться ставка на аеропорт в Ужгороді, але залишились деякі формальності на рівні українсько-словацьких взаємин.
Ми повинні завершити ці процедури в першому півріччі та я сподіваюсь, ми зможемо змонтувати необхідне авіаційне обладнання для повноцінного авіасполучення теж в цьому році. Але ми розуміємо об’єктивні обмеження цього летовища, його розвиток ускладнено. Тому перспектива нового аеропорту на Закарпатті є більш ніж нагальною. Я покладаю величезні сподівання, що парламент і Уряд підтримають нашу ініціативу про виділення додаткового фінансування на розбудову українських летовищ,
– підкреслив очільник мінінфраструктури.
Як переконує міністр, це має бути щонайменше 4-річна програма в обсязі 10 мільярдів гривень щороку, аби модна було кожного року будувати по 5-6 злітних смуг, а будівництво терміналів, обслуговування пасажирів, запуск роботи аеропорту вже буде на відповідальності місцевих органів влади та в рамках державно-приватного партнерства.
Крім того, з’явилися деякі деталі щодо нового аеропорту на Закарпатті. Так, за словами Омеляна, потенційні місця, де може розміщуватися нове летовище, – це Хуст або Мукачево. Водночас директор "Украероруху" Дмитро Бабейчук зазначив, що процес сертифікації коштуватиме щонайменше 50 тисяч євро, і його підприємство є готовим відпрацювати питання оснащення аеропорту необхідною технікою".
Нагадаємо, наприкінці лютого Міністерство інфраструктури оголосило про наміри до 2020 року побудувати міжнародний аеропорт "Біла Церква".