- Є світова практика, що за утилізацію транспортного засобу відповідальність несе виробник транспортного засобу. Ось і на території України виробник транспортного засобу, чиї авто імпортуються до України, також не може платити екологічний податок. - каже Юхим Хазан, Віце-президент Асоціації автовиробників України.
- Якби у нас були усі білі імпортери, проблем не було б. Але оскільки в нас дуже багато сірих - вони злякались. Вони злякались, тому що подивіться які вимоги: виробляєш - утилізуєш. А як вони доведуть, де вони взяли автівки? Як вони доведуть, по якій схемі вони завезли? ось чого вони злякались. Вони злякались не утилізації. Вони злякались, що їхня схема розвалиться. - запевняє Олександр Охріменко, президент Українського аналітичного центру.
До того ж українські автошляхи перевантажені старими легковими автомобілями - підкреслюють автовиробники.
- Сьогодні 46% даного транспорту мають вік понад 20 років. Тобто, автомобілі які на сьогоднішній день підлягають утилізації. На сьогоднішній день в Україні працюють пункти утилізації. Але вони є нелегальні, вони не відповідають тим стандартам. Даний закон передбачає систематизування цих пунктів та створення нових. - каже Віталій Старосуд, генеральний директор автомобільної компанії "Богдан Моторс".
Нагадаємо, 2 серпня президент Віктор Янукович підписав закон про утилізаційний збір і назвав його екологічним податком.