Тепер же представники компанії підтвердили інформацію, що в результатах пошуку, здійснюваного користувачами Facebook, будуть відображатися зовнішні сторінки, які відповідають пошуковому запиту. Отже, тепер пошук матеріалів виконується не тільки в межах самої соціальної мережі Facebook, але і в глобальній мережі Інтернет. Таким чином, можна говорити про вихід Facebook на глобальний ринок інтернет-пошуку і початку конкуренції з пошуковими системами Google, Bing.

При цьому слід зазначити, що для відбору релевантних веб-сторінок у пошуковій системі Open Graph використовуються не традиційні мета-теги з описом сторінки та ключовими словами, а додатковий набір тегів, відповідний специфікації протоколу.

Таким чином, щоб сайт відображався в результатах пошуку Facebook, в нього належить додати додаткові теги. В цей час таких оптимізованих ресурсів не так вже й багато, однак, з огляду на високу популярність Facebook (більше 400 млн зареєстрованих користувачів), слід очікувати, що найближчим часом багато сайтів будуть піддані додатковій оптимізації.

Крім того, пошукова стратегія Facebook відрізняється від традиційної. Як правило, в більшості пошукових систем найбільш релевантною є сторінка, на яку ведеться більша кількість посилань (link baiting). У той же час в Facebook найбільш релевантною визнається сторінка, яка має більшу кількість відміток користувачів мережі (like baiting).