За даними Суїні, якщо в пошуковому запиті присутні такі імена, як Лерой, Карім або Кейша, ймовірність побачити в рекламному блоці посилання на ресурс, що пропонує дізнатися про кримінальне минуле когось, на 25% вище, ніж при введенні інших імен. "При введенні імен Бред, Люк або Кеті цього не відбувається. Це дискримінація", - резюмує вона.
Професор стверджує, що проблема криється в алгоритмах пошуку, який видає релевантні результати, ґрунтуючись на популярності тієї чи іншої інформації серед інших користувачів, враховуються й інші змінні. На думку дослідника, існуючі технології необхідно застосовувати так, щоб питання дискримінації в будь-якому її прояві не виникало.
Google спростовує подібні твердження, посилаючись на правила, які говорять про неможливість розміщення матеріалу, що закликає до протистояння будь-якій групі, організації або окремим особистостям.
"Рекламодавці самі вирішують, за якими ключовими словами будуть виводитися їх повідомлення", - відзначили в Google.
До слова, компанія Google виплатить 82 мільйона доларів французьким виданням для підтримки їхньої цифрової видавничої справи у рамках підписаної 1 лютого угоди між компанією і урядом Франції.