Урсула Боршерс працює в цій компанії швачкою уже два десятиліття. Жінці доводиться змінювати своє місце та робочі столи чотири рази кожні 15 хвилин. Саме стільки часу потрібно, аби виготовити один чохол для крісла.

“Мені подобається, що чохол виготовляє одна людина. Це набагато краще, аніж зробити кілька швів і передавати виріб іншому працівнику. Така система дозволяє мені трохи рухатися”, - каже швачка Урсула Боршерс.

Компанія виготовляє меблі лише на замовлення. А це означає, що виробництво має бути гнучким.

“У нас своя оригінальна система. щодня я оцінюю, скільки ми можемо працювати сьогодні і у наступні дні”, - каже працівниця Найла Халіловіч.

Це доволі важливо у часи кризи. Адже покупці часто вагаються, чи варто їм витрачатися на нові столи та стільці для офісу.

Йохен Хане перейняв керівництво фірмою від свого батька десять років тому. Аби завоювати іноземні ринки, він намагається поєднувати високі технології та конструювання меблів. Як результат - 70% усіх замовлень компанія отримує з-за кордону.

Йохен вивчав економіку. Він представляє третє покоління, яке керує сімейною справою.

“Думаю, неправильно змінювати все й одразу. Мій покійний батько завжди мені казав - намагайся зрозуміти речі, а не просто копіюй їх. Потрібно зважати на людський фактор, коли проектуєш меблі, однак цей фактор змінився з 50-х років”, - каже керівник компанії Йохен Хане.

Йохен бачить майбутнє компанії у здатності поєднувати цифровий світ з реальним, як ось у цьому хай-тек столі. Схожі інноваційні меблі нині розробляє дочірня компанія Wilkhahn.

“Після того як ми заснували нову компанію, нам знадобилося близько року, аби залучити покупців, яких у нас до цього не було. Ми намагалися з’ясувати, як продати нові товари старим клієнтам Wilkhahn. Але це справді різні групи покупців”, - каже керівник компанії Йохен Хане.

Якщо ж нові клієнти разом з хай-тек столами замовлятимуть і звичайні меблі, то це буде підтвердженням того, що стратегія Йохена Хане працює результативно.