Про це пише видання Obozrevatel.com.

Стаття "Зриви поставок, паливна криза, зникнення людей: підсумки 80 днів роботи нового керівництва "Укрзалізниці" присвячена підведенню підсумків (80 днів) діяльності "Укрзалізниці" та її нового керівника Войцеха Балчуна.

У матеріалі в хронологічному порядку наведені приклади скандальних ситуацій, які трапилися в УЗ вже після приходу нового керівника Войцеха Балчуна. Також вказані наслідки цих ситуацій для економіки країни.

"9 червня з подачі УЗ Міністерство інфраструктури ініціювало скандальний і не підкріплений жодними економічними розрахунками проект наказу, який передбачає встановлення знижених тарифів для перевезень на короткі відстані за рахунок значного збільшення тарифів для вантажовласників, змушене використовують залізничний транспорт для перевезень на далекі відстані (як правило, це експортери), що по суті є їх дискримінацією", пишуть автори.

На думку авторів, УЗ за старою доброю традицією обрав найпростіший і абсолютно неадекватний метод для рішення такої багатофакторної проблеми залучення вантажів з автомобільного на залізничний транспорт. У перспективі запропоновані зміни призвели б до падіння виробництва в галузях-експортерах і, відповідно, до зниження валютних надходжень у країну".

Також за інформацією авторів, через бездіяльність монополіста УЗ у деяких випадках відбувається зниження показників роботи українських промислових об'єктів, які є основними платниками податків.

"1 серпня в УЗ закликали промпідприємства знизити обсяги перевезень у напрямку Маріуполя через нездатність забезпечити потрібну пропускну здатність на ділянці Комиш-Зоря Волноваха. Проблема нездатності УЗ забезпечити необхідну пропускну здатність цього вузла тягнеться вже майже два роки. 22 червня (вже при Балчуні) в Маріуполі відбулося виїзне засідання комітету Верховної Ради з транспортної політики, присвячене цьому питанню. До 1 серпня УЗ повинна була реалізувати першу частину заходів і збільшити пропуск вантажних поїздів до 16 пар на добу. Але замість цього відбувається зворотний процес пропускна здатність ще більше падає, а через недозавантаження виробничих потужностей маріупольських металургійних комбінатів Україна втрачає 0,5 млрд доларів валютної виручки на рік", пишуть автори.

Усього прикладів негативного впливу діяльності на пасажирів, бізнес, економіку країни, в матеріалі описано близько 10. Серед них, наприклад, і такі: "13 червня поломка прально-прасувального комплексу призвела до несвоєчасного відправлення п'яти пасажирських поїздів".

У цілому, на думку авторів, в УЗ залишається маса невирішених проблем.

"Дизельне паливо, як і раніше, купується за цінами вищими за ринкові; в тендерах є умови, які дозволяють постачальнику переглядати або не переглядати ціну на свій розсуд. Результат переплата понад 1 млрд грн в рік, несвоєчасні поставки ДТ і дефіцит, що часто виникає на ключових залізничних вузлах, та загрожує транспортним колапсом...процес закупівлі електроенергії досі непрозорий і незрозумілий...проект державного значення з розвитку перевезень у напрямку Маріуполя до цих пір знаходиться в стадії опрацювання заходи щодо збільшення пропускної здатності перегону не виконуються", вказується в статті.

"При цьому Балчун і реформатори задумали оновити офіційний сайт, створити міжнародну перевізну компанію, комплаенс-офіс, власний медіа-холдинг і виділити вантажну філію УЗ. Виходить, займатися поточними інфраструктурними та транспортними проблемами в Україні поки, як і раніше, немає кому", резюмують автори.