Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Нідерландська компанія вимагає від України 695 мільйонів доларів у справі "Аеросвіту"

      "Аеросвіт" припинив свою діяльність
      "Аеросвіт" припинив свою діяльність / wikipedia.org

      Нідерландська компанія Gilward Investments B. V., яка була найбільшим акціонером "Аеросвіту", вдруге спробує стягнути з України 695 мільйонів доларів. Незабаром у суді мають поновити позов 2015 року.

      У тому позові до Міжнародного центру з урегулювання інвестиційних спорів (МЦУІС) йшлося про те, що Україна начебто порушила низку зобов'язань за двостороннім інвестиційним договором із Нідерландами від 14 липня 1994 року, передає "Інтерфакс-Україна". 

      Читайте також: Чому суд заборонив SkyUp літати і що буде з їхніми польотами

      "Аеросвіт" існував в Україні з 1994 по 2013 роки. З 2012-ого компанія розпочала процес банкрутства. Вона мала заборгованість перед кредиторами в розмірі 4,27 мільярда гривень, а згідно із даними балансу на 30 вересня 2012 року її активи станоивли 1,467 мільярда гривень. У 2013 році припинила свою діяльність і вже рейси не виконує.

      У липні 2015 року Gilward Investments B. V. подала інвестиційний спір проти України. Слухання мали відбутись у лютому 2019-ого, але позивач не вніс додаткову передоплату. Відтак у справі оголосили "технічний дефолт" і судовий розгляд призупинили.

      3 червня 2019 року нідерландська компанія внесла платіж, відтак справу незабаром поновлять. 

      Що відомо про "Аеросвіт"? Компанія виконувала рейси внутрішні та міжнародні рейси самостійно або спільно з партнерамиза більш ніж 107 напрямами, зокрема до В'єтнаму, Китаю, Індії, Таїланду, Шрі-Ланки, Канади та США. "Аеросвіт" став першою авіакомпанією в Європі, яка здійснила переліт в аеропорт Суварнабхумі у Бангкоці.

      Одним з акціонерів компанії був "ПриватБанк" олігарха Ігоря Коломойського.

      У рік перед заявою про банкрутство у пресі регулярно спливали повідомлення про затримки та переноси рейсів компанії, що дуже вплинуло на її репутацію. 

      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      Залиште відгук