Наприкінці квітня 2010 автовиробник заявив, що повністю погасив свій борг перед владою США. Однак пізніше з'ясувалося, що на виплату боргу GM витратив не доходи від продажів, а кошти, отримані раніше від держави у рамках урядової програми TARP.
Як вказує CEI, реклама GM може створити у споживачів невірне враження, що концерн досить міцно стоїть на ногах і здатний виплатити свої борги без допомоги держави.
У самому концерні відкинули звинувачення CEI. За словами представника компанії Грега Мартіна, реклама була знята, щоб "сказати споживачам, як GM вдячний за наданий йому другий шанс".
Через кризу, що знизила попит на багато товарів, зокрема автомобілі, GM опинився в складному фінансовому становищі і змушений був почати процедуру банкрутства. У 2009 році концерн отримав 8,4 мільярда доларів від влади США і Канади для завершення процедури банкрутства.
Крім того, допомога компанії була надана в рамках програми TARP, в результаті чого Мінфін США став власником 61 відсотка акцій GM. Передбачалося, що GM погасить свої борги до середини 2011 року, однак пізніше в компанії вирішили повернути кошти достроково.