Про це пише журналіст Die Welt.
За його словами, цей феномен актуальний не тільки для сиру, але і для іншої продукції.
У матеріалі наводиться приклад — сир "Грюнталер". На полицях німецьких магазинів, як зазначає видання, його зустріти не можна, але російська фірма Cheeseart з Підмосков'я поширює свій товар саме під німецькою назвою.
Сама фраза Made in Germany дуже популярна серед росіян, зазначає Die Welt.
Наприклад, виробник побутової техніки Kaiser, про який в самій Німеччині ніхто не чув, фірма Kanzler, що продає модний одяг "для чоловіків, що приймають рішення", виробник прального порошку "Фрау Шмідт", пише Die Welt.
Водночас, глава відділу по зв'язках з громадськістю Німецько-російської торгово-промислової палати Йенс Бельман не бачить проблеми в тому, що назви компаній, які звучать по-німецьки, добре приживаються на російському ринку.
"Поки немає факту підробки продукту, феномен має для мене лише гумористичну складову", — сказав Бельман.
Читайте також: За брехню про зґвалтовану Лізу російському журналісту загрожує термін