За інформацією The Guardian лише виробник пива Heineken, аби засвітити бренд, заплатив майже $45 млн. За рахунок продакт плейсменту окупається якщо не значна частина бюджету ("007 координати "Скайфолл" коштував продюсерам $200 млн.), то імовірно й увесь. А от збори "Скайфолу" сягнули більше мільярда доларів.

Перед тим, як вставити той чи інший продукт у стрічку, продюсери "приміряють" його до концепції. Виключенням не стала і "Залізна Людина-3". Тут все в тему - шикарні автомобілі, мобільні телефони… Словом, реклами - хоч відбавляй. Але для Китаю цього виявилося замало.

Про те, що продовження "Залізної Людини" матиме спеціальну версію для Піднебесної, стало відомо в кінці березня. У повідомленні, опублікованому компанією Marvel йшлося про те, що у варіанті для Китаю з’явиться місцева акторка Фань Бінбін, і буде додано "спеціальний бонус, створений ексклюзивно для китайської аудиторії". Гадаю, китайці бонус зацінили.

Щойно глядачі зайняли свої місця, як на екрані з’явилося запитання: "На що покладається Залізна людина, аби відновити свою енергію?". Три секунди чорного екрану. Відповідь – "Gu Li Duo".

Це таємниче гулідуо, аж ніяк не атомний реактор чи що там в нього в грудях. Це всього-на-всього, молочний напій, який коштує менше долара і продається по всьому Китаю. Як пише The Hollywood Reporter, гулідуо ще хтось потім хлепче у фільмі.

Окрім цього бонусу глядачі побачили ще один шалений ексклюзив - кадри з місцевого підприємства, яке виготовляє важку техніку. Ну і вкінці Тоні Старк вирушає на операцію в Китай. "Китайська медицина ж найкраща!", - іронізують місцеві блогери.

Ще були мобільні телефони, телевізори китайського виробника... Словом, ексклюзиву – хоч відбавляй. Ці 4 хвилини знімали окремо і надсилали у Голлівуд. А там їх просто мовчки вмонтували. Дехто з блогерів нарікав, що складалося враження, наче посеред фільму перемикали канал.

Та попри гулідуо, третя "Залізна людина" встановила рекорд прем’єрних зборів у Китаї – 2 мільйони доларів всього за один вечір. Для порівняння, якщо в Україні фільм збере таку суму за весь період прокату – це дуже і дуже добре. За 2012-й перетнути такий рубіж спромоглися близько 10 стрічок з більш ніж 120.