За словами політтехнолога Дениса Богуша, найзразковішими прес-службами політиків, які ведуть діалог з прихильниками через соцмережі, є команди Анатолія Гриценка та Юлії Тимошенко. Також він відзначив Комуністичну партію України, яка, на його думку, теж досить прогресивно користується соцмережами для збільшення кількості прихильників та їх інформування.

Проте на сьогодні важко очікувати, що соцмережі матимуть великий вплив на хід виборів, оскільки основна маса виборців не користується ними.

"Поки що зразком для усіх виборчих кампаній політиків у світі є робота штабу Барака Обами, який зміг за допомогою соцмереж отримати велику кількість голосів на виборах", - додав політтехнолог.

На сьогодні в Україні соцмережі є лише інструментом поширення інформації та генератором ідей, проте аж ніяк не інструментом демобілізації. Таку думку висловив інший політтехнолог Віталій Кулик.

"Із тисячі людей, які підписалися на акцію у соцмережі, насправді, приходить лише 10 осіб. Тому важко сказати, що соцмережі на сьогодні можуть збирати на події велику кількість людей", - додав він.

Проте, на думку політетхнологів, у сусідній Росії соцмережі вже набули іншого більш активного характеру.

"Протести і політика стали дуже популярними у соцмережах у Москві", - підсумував Віталій Кулик.