В Україні ж колійний туризм ще тільки починає розвиватися. Цей паровоз 30-х років минулого століття раніше можна було побачити хіба на виставці. Нині він везе іноземців, які приїхали вивчити можливості колійного туризму у Львові. Аби вмістити іноземних гостей, до локомотива причепили звичайний пасажирський вагон.

Вольфрам Венделін (приїхав з Австрії, дослідник українського колійного туризму): "Це любителі України, патріоти. Любителі залізниці, екологічного, чистого транспорту, і теж старовинної романтики. У вас є гарні паровози, є гарні старі вагони, але на сьогоднішній момент, на жаль, немає туристичної інфраструктури на залізниці."

Гості з Австрії кажуть, у них колійний туризм - дуже популярний. Тож без розваг на залізниці австрійські міста можуть втратити багато туристів.

Гунтер Маккінгер (директор громадського транспорту м.Зальцбург, Австрія): "В Австрії туристична галузь на залізницях дуже активна і є більш, ніж 30 залізниць, де є туристичні поїзди, де можна замовити поїзди та паровози для родин, дітей та для туристів взагалі. Для економіки цих регіонів це дуже важливий пункт."

Пан Гунтер щороку вкладає понад 30 мільйонів євро в ремонт та відновлення старих поїздів. Іноземці кажуть, цю галузь треба розвивати і в Україні, адже старовинний транспорт може возити туристів до мальовничих околиць міст.

Тадей Брате (приїхав зі Словенії): "Я думаю, що у вашій країні є ще багато чого робити. До прикладу, зараз ми їдемо у паровозі, який є гарним, але він розламаний та занедбаний. Ви не повинні робити такого. Він як іграшковий поїзд. Люди люблять бачити справжні локомотиви, які є в русі, в дії."

Цей паровоз постійно стоїть у депо, його спеціально готували до поїздки. Навіть машиністів, які вміють керувати таким транспортом, зараз знайти важко.

Ярослав Городчук (співорганізатор заходу): "Все таки дуже стара техніка, і як бачте, він все таки працював, і, слава Богу, доїхав до станції і назад, і всі залишилися задоволені."

Організація одного рейсу історичним потягом потребує багато часу та коштів. А відтак, екскурсійні поїздки на паровозах та тепловозах у Львові поки що поодинокі.