Заступник міністра у справах ветеранів з питань цифрового розвитку, трансформацій і цифровізації Володимир Левчук заявив, що Електронний кабінет планують реалізувати через Єдиний державний реєстр ветеранів та портал "Дія". Однак його створення є складним та поступовим процесом.
Читайте також Реалізуватися в суспільстві після війни: як держава розвиватиме підприємництво серед ветеранів
Що відомо про Електронний кабінет
За словами Левчука, інтеграція Електронного кабінету ветерана до загальнодержавної цифрової платформи сприятиме реалізації держполітики в напрямку цифровізації.
Як він зазначив, також це допоможе вирішити деякі проблеми ветеранів, які виникають через бюрократичні механізми.
Електронний кабінет взаємодіятиме безпосередньо з Державним реєстром ветеранів війни, використовуватиме інформацію з нього та візуалізуватиме це для конкретного користувача,
– розповів заступник міністра.
До теми Скільки українських ветеранів стали студентами у 2020 році
Левчук також зазначив, що згодом кожен ветеран та члени родин загиблих матимуть свій особистий кабінет. Там розмістять інформацію про наявні програми та пільги, які вони отримують чи можуть отримати відповідно до своєї пільгової категорії.
Заступник міністра додав, що для Мінветеранів важливо не лише закінчити розробку Електронного кабінету, а й використовувати його на практиці з урахуванням усіх вимог захисту персональних даних.