В Україні вперше відбулося Red Bull Flugtag. Падати, чи то пак, летіти саморобним літакам і їх екпіжам доводилося з 6-метрової висоти.

Олена Шоптенко (танцівниця): “Я сьогодні дивилася на ту висоту, власне, з якої потрібно буде стрибати - я в житті не стрибала з такої висоти, я, звичайно, до останнього не знаю чи буду стрибати, але мені задається коли вже з’явлюся на сцені, емоції, кураж, адреналін, я думаю що ми з Дашкою Трегубовою взявшись за руки таки стрибнемо - просто в нас не має іншого виходу”.

Юрій Журавель (лідер гурту "От VINTA"): “Це самий схиблений конкурс, який може бути цього року, а гурт "От VINTA" і є як раз таким схибленим і навіженим. Тому як нас тут могло не бути? Звичайно, ми тут”.

Рекордну дистанцію встановив саморобний літак в Австрії у 2000 році. Тоді апарату вдалося пролетіти майже 60 метрів. Рекорд перших українських змагань - 22 метри. Їх встановив екіпаж "літаючої сокири" з Харкова.

Роман Горюн (член команди "Літаюча сокира"): “Можливо трішки страшно, але дуже свіжо. Взагалі в нас було ідей близько ста, це точно”.

Одна з головних вимог до літаків - їх вага не може перевищувати 180 кілограм. А от наявність крил за правилами не обов’язкова. Хоча з цим і не погоджується Олег Скрипка, який пілотував вишиванку під час минулорічних змагань у Москві.

Олег Скрипка (переможець минулорічного Flugtag в Москві): “Треба, щоб були великі крила, по-перше, ну, тобто, все ж таки, шоу-шоу, а треба щоб апарат летів, от і наприклад, ну от ми бачимо оцей апарат - у нього дуже маленькі крила, значить, він не полетить”.

Чисельність екіпажу має становити 5 осіб. Особливість українського флюгтагу - літали та падали здебільшого жінки.

Ольга Сумська (член журі): “Я просто вражена участю жінок-пілотів, не знаю, от якби мені запропонували, ну можливо десь там біля літака і стрибнути з такою висоти, але пілотувати! Панове!”

У світі Red Bull Flugtag проводять з 1991 року, за цей час відбулось 35 змагань по всьому світу.