Історію того, як цей корабель зумів свого часу потрапити у порт в Криму, попри заборони, розповіла волонтер Катерина Яресько.

За її словами, у грудні 2016 року поблизу Керчі цей корабель вже подавав сигнали аварії, тому попросився в порт на ремонт. Хоча вже тоді волонтери виявили чимало дивних речей у цій ситуації – судно довго перебувало поблизу Керчі, не заходячи у порти, у нього був відключений транспондер. Зазвичай його відключають на кораблях, які перевозять контрабанду. Згодом ще в його трюмах виявили 100 тонн сигарет. Найбільше такому перебігу подій раділи так звані кримські чиновники.

Після цього, попри несправний транспондер та відсутність необхідних сертифікатів, йому дозволили піти у плавання. З цього часу про корабель не було жодних звісток. І от на вихідних, 12 березня, появилась інформація, що цей корабель сів на мілину поблизу Ялти. Хоча, як зазначають самі волонтери, його, скоріш, викинуло на каміння, що спричинило пошкодження дна і утворення пробоїн.

Думаємо, що в такому зрілому віці судно підлягає утилізації, а судновласнику, зазвичай, в таких випадках виставляється вимога – прибрати судно і відшкодувати збитки екології. З цього моменту моряки, у яких є заборгованість із зарплати, можуть як завгодно довго домагатися виплати заборгованості. Як правило, в такій ситуації судновласник пропадає з кінцями або визнає себе банкрутом. Ось так і закінчуються подібні історії,
– підсумувала Катерина Яресько.

Читайте також: В очікуванні туристів: в мережі з'явилися нові фото засмічених пляжів окупованої Ялти