Ось поради, інсайти і рефлексії від професора Метта Абрахамс з Вищої школи бізнесу.
Читайте також: Роботу ніхто не скасовував: вісім помилок, які виникають при роботі з дому
1) Як комунікувати віртуально
Проведення успішних зустрічей віртуально та ораторство через екран вимагають певних навичок. Ефективне спілкування вимагає:
– віртуальна гігієна – тиха кімната, нейтральний фон, ваш вигляд, навушники чи гарнітура (якщо ви працюєте ще з кимось в одній кімнаті);
– вашої присутності – погляд на камеру, розташування пристрою, щоб було видно жестикуляцію, спробуйте проводити зустрічі стоячи (як під час виступу);
– залученням аудиторії – ваш голос, паузи, ставимо питання до аудиторії.
Пам'ятаємо, що під час віртуальних зустрічей люди схильні більші займатись іншими справами ніж під час реальних.
– здатності використовувати інструменти вашої платформи: голосування, опитування, реакції на виступи, запис запитань в чаті, вмикати фото і відео;
– правила для зустрічі – з відео чи без (з відео більший ступінь залученості, регламент, як задаємо питання (чат чи з голосу), підведення підсумків);
Професор Метт Абрахамс з Вищої школи бізнесу більш детально про це як це робити віртуально.
2) Як вступити в розмову і донести свою думку
Ми всі були в ситуації, коли нам потрібно щось важливе повідомити під час зустрічі, і ви не знаєте, як це зробити, щоб це було вчасно і до речі. Під час віртуальних зустрічей це ще складніше.
Професор Метт Абрахамс пропонує три способи вставити свої ідеї:
– перефразовуючи – ви можете просто переказати парафразу. Зафіксуйте те, що хтось сказав, не обов'язково буде довгим. Перефразовування – це ввічливий спосіб залучити свою точку до презентації чи на зустріч.
– задаючи запитання – коли хтось говорить, ви можете сказати: "У мене є питання з цього приводу". І це питання може бути ввічливим, стурбованим, чи, можливо, ставлячим під сумнів. Отже, тон має значення.
– говорячи про емоції – "Це стосується мене" або "Мене хвилює". Ця емоція дає вам дозвіл на подальші дії.
Отже, ви маєте можливість говорити. Будьте чіткими і стислими. Для цього потрібно використати конструкцію або структуру повідомлень – дає нам місце для початку, вона дає нам місце для кінця, допомагає нам з'єднати наші ідеї разом.
Читайте також: Пережити карантин з дітьми і не померти: лайфхаки від мами, що працює в декреті
Найбільш ефективна проста структура – це три питання: що, так що, що тепер. Ви починаєте з того, що "про що ви говорите"? Це може бути процес, продукт, точка зору.
Що таке – це "Чому це важливо" для людей, з якими ви розмовляєте, можливо, компанії або навіть суспільству взагалі.
І тоді "Куди ви хочете прийти далі", це можуть бути пункти дій, наступна зустріч, демонстрація, але це наступні дії.