Цей онлайн-інструмент призначений для МСБ і допомагатиме їм установити контакти з польськими компаніями. Зокрема, 30 малих та середніх підприємств матимуть можливість внести інформацію про свою компанію до Каталогу українських виробників, які планують розширити свою присутність на польському ринку.

Читайте також: Відкрити бізнес за 20 хвилин: уряд дозволив створити послугу е-Підприємець у "Дії"

Умови участі

Учасники мають відповідати таким умовам:

  • Малі (до 50 осіб) та середні підприємства (до 250 осіб) з усіх регіонів України (Відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»).
  • У проєкті можуть взяти участь українські підприємства будь-якої форми власності (ФОП та юридичні особи) з будь-якого регіону України (включно з вимушено переміщеними), які офіційно зареєстровані та провадять свою діяльність на території України, а також можуть вести діяльність в інших країнах.
  • Готовність надати підтверджувальні документи щодо фінансової звітності та сплати податків впродовж 2021–2022 років.
  • Щонайменше 51% бізнесу належить громадянам України (відповідно до Статуту).

А також:

  • Не розглядаються заявки від підприємств, які розміщені та ведуть свою діяльність на тимчасово окупованих територіях України та АРК Крим.
  • Підприємство не веде діяльність у російській федерації та не входить до санкційних списків.
  • Не розглядають заявки від підприємств, які займаються виробництвом і торгівлею зброєю та тютюном.
  • Підприємство не перебуває в процесі припинення або банкрутства.
  • Підприємство зобов’язується надати інформацію щодо ефективності участі в програмі протягом 2 років після публікації.

Що дає проєкт

Які можливості отримають учасники:

  • Супровід від локального експерта.
  • Надання підтримки у налагодженні партнерських звʼязків.
  • Адаптація матеріалів для Каталогу.

Що відомо про проєкт

У 2022 році в рамках пілотної програми проєкту було обрано 20 компаній малого й середнього бізнесу. Учасники цієї ініціативи отримали комплекс послуг, спрямований на підвищення їх конкурентоспроможності та розвиток на міжнародному ринку. Серед наданих підтримок були базовий аналіз продукту для підготовки до виходу на експорт, юридичний консалтинг для оптимізації бізнес-процесів, професійний менторський супровід, допомога у створенні та впровадженні цифрової маркетингової стратегії, а також можливість взяти участь у промоційній онлайн-кампанії на ринку Польщі.