Які документи треба для оформлення пенсії

Існує три типи пенсій: за вислугу років, за інвалідністю та у разі втрати годувальника, повідомляє 24 Канал з посиланням на ВРУ.

Читайте також Україна отримає новий кредит від Світового банку: на що будуть витрачені ці гроші

Перелік документів, що подаються для оформлення пенсії:

  • заявка;
  • грошовий атестат (з останнього місця служби);
  • довідка про розмір додаткових виплат (надбавки, доплати, підвищення) і премії для обчислення пенсії згідно з Законом України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби»;
  • витяги з наказів про зарахування та виключення зі списків особового складу військової частини;
  • паспорт;
  • податковий номер;
  • витяг про місце реєстрації;
  • довідка ОК-5 з Пенсійного фонду України;
  • довідка з банку щодо реквізитів рахунку.

Для пенсії по інвалідності потрібно подати такі додаткові документи:

  • довідка медико-соціальної експертної комісії;
  • свідоцтво про хворобу або витяг з ВЛК.

Як нараховується виплата

Заяву та документи для оформлення пенсії слід подати особисто до районного ТЦК та СП за місцем реєстрації.

ТЦК та СП приймають заяву і необхідні документи, а також запитують у військових частинах фінансові та інші потрібні для призначення пенсії документи.

Зауважте! Після цього зібраний пакет документів передається до обласного ТЦК та СП, і вже після обробки справи вона направляється до Пенсійного фонду України.