Так вважає 24-річна вчителька Аліна Мец з Чернівців. Вона зазначила, що так само може коригувати під себе навчальну програму.

Дивіться також "Працюю 31 годину на тиждень": молода вчителька розсекретила свою зарплату

Які нові підходи використовує вчителька

Педагогиня каже: може сама визначати, скільки годин витратить на конкретний твір. За її словами, є твори, на які вона хоче витратити більше уроків, тож на інші тоді витрачає менше.

Якщо я хочу більше цікавих завдань для уроку, інколи я сама ці завдання придумую, розробляю. Але це зазвичай я роблю на вихідних, коли є більше часу. Я можу витратити цілу суботу, щоб розробити якісь цікаві завдання для уроку,
– ділиться вчителька.

І зізнається, що їй подобається залучати штучний інтелект.

Завдяки йому можна змоделювати зовнішність персонажів: взяти опис персонажа, який автор подає, і штучний інтелект змоделює зображення. Так учні зможуть побачити візуально, який вигляд має цей персонаж. Також штучний інтелект допомагає створювати якісь завдання,
– каже Аліна Мец.

Вона також зазначає, що учні можуть і не проявляти інтерес на уроці. Але це буває нечасто.

З одного боку, це образливо, а з іншого – це дає мені зрозуміти, що такий вид роботи їм нецікавий. Це змушує мене придумати щось нове, цікавіше, що буде викликати не таку реакцію,
– розповідає молода вчителька.

  • Раніше Аліна Мец розповідала, як висловлюють думку сучасні діти. Як на це впливають соцмережі, читайте за посиланням.