Так званий голова Криму Сергій Аксьонов пояснив, що це пов'язано "з міжнародними юридичними нормами, згідно з якими Азовське море — зона загального судноплавства", передає "Комерсант".

При цьому він сумнівається у можливості отримати згоду від України. Вихід Аксьонов бачить у тому, щоб збудувати підземний перехід, для якого не потрібні такі узгодження.

Видання опитало також юристів та експертів у галузі морського права. Вони також вважають, що без згоди України побудувати міст через Керченську протоку майже неможливо. Згідно з договором між Україною і Росією за 2003 рік, застосовується Віденська конвенція про право міжнародних договорів.

Однак Росія може порушити умови і цього договору, якщо через анексію Криму вирішить послатись на статтю 62, у якій йдеться про "докорінну зміну обставин".

Читайте також: Міст до Криму побудувати неможливо, — Безсмертний

"Комерсант" пише, що Україна зможе оскаржити такі дії Росії у міжнародному суді або в погоджувальній комісії ООН, а судовий процес, ймовірно, триватиме десятиліттями.

"Побудувати тунель складніше, необхідно прорити плаваючі ґрунти глибиною 70 м", — прокоментував ініціативу Аксьонова співрозмовник, близький до Мінтрансу РФ.

До слова, 18 березня, через два роки після анексії Криму Росією, Путіну доповіли, що автомобільний рух по новозбудованому Керченському мосту мають розпочати 12 грудня 2018 року.