Знаний кутюр'є ні на мить не вагався, коли в 1963 році обирав розробника логотипу для свого бренду.

Кассандру – визнаному майстру графіки, засновнику мистецького напрямку арт-деко – рівних не було.
Переїхавши в юному віці до Парижа, він швидко знайшов своє покликання. У 22 роки його плакат "Лісоруб" отримав першу премію на Міжнародній виставці, що миттєво принесло Адольфові Мурону успіх і вигідні контракти.

У 25 років українець відкрив рекламне агентство, де малював плакати для винної компанії Дубоне, автомобілів Форд, створював афіші для спектаклів Театру на Єлисейських полях та Гранд-Опера. Довгий час Кассандр створював обкладинки для американського модного глянцю Harpers Bazaar, які вже в 1936 році експонували в Музеї сучасного мистецтва Нью-Йорку. Працюючи з плакатами, він гостро відчував брак шрифтів, тож вигадав 4 власні - Біфур, Асе Нуар, Пено та Турен.

Сам художник свою роботу над плакатами порівнював з працею телеграфіста, завдання якого встановити зв'язок між замовником та публікою. Адже ніхто не цікавиться думкою митця, це взагалі не його послання, він – лише засіб передачі.