"Це був не перший політ, була друга льотна зміна на цьому тижні. За планом, з 18:00 ми проводили польоти. Машина була після капітального ремонту, не можу сказати рік техніки", – розповів в ефірі "112 Україна" заступник командира 16-ї окремої авіабригади Михайло Шур.
Читайте також: Катастрофа вертольота Мі-8 на Рівненщині: все, що відомо про аварію
Ці польоти булі нічні, без окулярів і нічного бачення, додав він.
Військові, які були на борту вертольота, мали великий досвід, наголосив Щур. Майже всі вони неодноразово брали участь у миротворчих операціях.
Так, командир 16-ї бригади Ігор Мазепа був досвідченим льотчиком першого класу. Він з самого початку брав участь у бойових діях на Донбасі. Має державну нагороду за виконання різноманітних завдань. Мазепа врятував дуже багато поранених українських бійців з небезпечних ділянок передової.
Дивіться також: Катастрофа вертольота Мі-8 на Рівненщині: фото загиблих військових
Дивіться відео про катастрофу вертольота Мі-8 на Рівненщині:
Що відомо про катастрофу вертольота Мі-8 на Рівненщині? Військовий вертоліт Мі-8 зазнав катастрофи 29 травня за 3 кілометри від села Сестрятин на Рівненщині. Він впав і відразу ж загорівся під час тренувального польоту в межах планових навчань "День-Ніч".
У катастрофі вертольота загинули всі 4 членів екіпажу – військовослужбовці 16-ї окремої бригади армійської авіації Сухопутних військ ЗСУ, що базується у Бродах на Львівщині. Рятувальники вже знайшли тіла всіх загиблих військових.
Слідство розглядає кілька версій причин катастрофи військового вертольота Мі-8: технічна несправність, неякісне пальне, неякісна підготовка до проведення польотів.
У зв’язку з загибеллю військових на Львівщині оголосили траур. А президент Володимир Зеленський доручив начальнику Генштабу ЗСУ Русланові Хомчаку взяти під особистий контроль розслідування обставин катастрофи.