Про це у прямому ефірі 24 каналу розповів юрист Єгор Штокало.
Читайте також: Радари на дорогах: чи можна обманути систему
За його словами, на відміну від минулого разу, коли запроваджували аналогічні прилади, уже існують чинні спеціальні нормативні акти, які регулюють легальне застосування пристроїв.
Правопорушення водія буде підтверджене належним чином. Адже усі апарати TruCAM проходитимуть сертифікацію. Вартість процедури для кожного апарату – 15 тисяч гривень, саме тому їх поки так мало,
– пояснив Штокало.
Окрім фіксації перевищення швидкості, додав юрист, апарат автоматично записує номерний знак автомобіля та географічні координати місця вчинення правопорушення.
Сертифікація одного пристрою TruCAM коштує 15 тисяч гривень
До слова, водії матимуть право вимагати сертифікат на місці і перевірити законність претензій. Сам ж апарат виписує чек на зразок фіскального, показники якого вписуватимуться у протокол і постанову про вчинення правопорушення.
Нагадаємо, ДАІ припинило розсилання "листів щастя" влітку 2010 року. Весною 2011 року прокуратура визнала радари TruCAM та "Арена" незаконними, але вже у серпні того ж року дозволила використання TruCAM. Проте процес офіційного повернення радарів на українські дороги розпочали 8 жовтня 2018.