Хамбер
Одну “зірку” отримує англійський міст Хамбер, який протягом 15 років втримував першу сходинку найдовших мостів у світі. Протяжність Хамбер над рікою - 1 410 метрів. Будували британського “монстра” 8 років, розпочавши роботи у 1972 році. Зараз за тиждень на 30-метровій висоті над водою перетинають річку до 150 тисяч автомобілів. Ширина автомагістралі 24 метри, окрім цього, є пішохідні та велодоріжки. Кожному водію, щоб перебратись із однієї сторони на іншу, доведеться заплатити до 3 фунтів.
Жуньян
Дві “зірки” належать південній частині китайського Жуньяну - довжина майже півтори тисячі метрів (1 490). Звели міст над річкою Яндзи у 2005 році на 50-метровій висоті. За 5 років будівництва китайському уряду довелось викинути 5,3 мільярдів доларів, щоб в обидві сторони могли рухатись автомобілі зі швидкістю у 100 км на годину по шести смугах.
Великий Бельт
1624 метри має найдовший на Старому континенті міст - данський Великий Бельт. Скандинави зводили його аж 10 років - 1988 по 98-ий роки. Щоб з’єднати острови Фюн і Зеландія, довелось витратити на ті часи до 3 мільярдів євро і це без урахування інфляції. Данці зовсім не шкодували, що витратили такі гроші - міст нереально вигідний для економіки країни - він з’єднує східну і західну Данію. Якщо колись переправа через Бельт займала півтора години, то після відкриття моста - 10-15 хвилин. Щоденно через міст переправляються до 30 тисяч автомобілів. І летять транспортні засоби не по прямій - міст нагадує змійку.
Cіхоумень
Чотири “зірки” отримує китайський міст Cіхоумень - 1 650 метрів. Попри свою грандіозність, він не настільки дорогий, як попередні наші “герої” - провінція Чжецзян витратила близько 360 мільйонів доларів. З 2005 по 2009 китайці скручували докупи понад 78 тисяч тонн сталевих конструкцій.
Акасі-Кайке
Ну а найдовший висячий міст на планеті звели японці. Довжина Акасі-Кайке над водою майже 2 кілометри (1 991 м). "Міст-перлина" здали в експлуатацію у 98-му минулого століття після 10 років не лише будівництва, але й тривалих тестів та розрахунків. Японцям зведення мосту у сейсмічно активному районі обійшлось приблизно в 5 мільярдів доларів. Протягом будівництва довжину довелось збільшити на 1 метр. Справа у тому, що у 95-му році відбувся землетрус у понад 7 балів - пілони всаджені в дно протоки Акасі витримали навантаження, але один із них змістився через зміни рельєфу. Акасі-Кайке належить світовий рекорд не лише за довжиною - "перлина" найвища у світі - висота опор розміром із 90-поверховий будинок. Якщо ж всі сталеві нитки тросів витягнути в довжину, то ними можна оперезати нашу планету більше 7 разів. В Японії небагато людей можуть собі дозволити проїхатись по Акасі-Кайке - щоб переправитись на авто із одного берега на інший доведеться викинути 20 доларів.