Нагадаємо, що 14 серпня уряд вніс до Верховної Ради законопроєкт про скасування пільгового оподаткування акцизами на пальне.

Читайте також Футбольним фанам приготуватися: як впливати на рішення улюблених клубів

Як розповів 24 каналу Сергій Куюн, директор "Консалтингової групи А–95", незалежно від того, яке пальне використовується, всі мають сплачувати однакові акцизи, адже газ – це звичайне пальне. І незрозуміло, чому людина, яка не захотіла встановлювати на авто газове обладнання, має сплачувати більше, ніж ті, хто, так би мовити, вирішив знизити своє податкове навантаження.

Сергій Куюн

Директор "Консалтингової групи А–95"

В Європі об'єми споживання скрапленого газу – мінімальні. Відповідно, європейці можуть встановлювати на газ мінімальні ставки. А в Україні 30% палива, яке продається на автозаправних станціях, то скраплений газ. Фактично в Україні маємо паливний офшор, куди тікають люди, щоб не сплачувати податки.

Чому скроплений газ такий популярний

За словами експерта європейські споживачі не оцінили переваги дешевого скрапленого газу, на відміну від українців. Україна ж 15 років низькими податками стимулювала ринок скрапленого газу. І добилася свого – зараз ми займаємо перше місце у світі по використанню скрапленого газу на транспорті.

До теми Не так, як у Європі: Україна пішла іншим шляхом з акцизами на пальне

І додав, що навіть після введення уніфікованого акцизу економія автівок на газу зберігатиметься, тому що газ сам по собі дешевший за бензин. Просто тепер всі автомобілісти сплачуватимуть по 4 гривні акцизу за літр палива.

Паливний акциз в Україні