Про це повідомляє так званий інформаційний центр "Кримський міст".

Дивіться також: "Навіть танків не видно": у мережі показали нові фото пустого Кримського мосту

Так, голова ради директорів "Стройгазмонтаж" Аркадій Ротенберг стверджує, що зведення опор потребує "особливих умов".

Це не просто завершення встановлення опор під залізницю. Готові всі опори Кримського мосту – і автодорожні, і залізничні. Тисячі паль для цих опор занурені на велику глибину: на деяких ділянках – понад 100 метрів,
– заявляє він.

У так званому інформаційному центрі уточнили, що останньою була побудована 254-та опора в Керченській протоці на ділянці між фарватером і кримським берегом. Вона складається з фундаменту на 16 трубчастих палях, занурених під різними кутами на глибину до 70 метрів.

"Опора виведена на проектну відмітку 33 метри від рівня води, майже 12-поверхова висота", – зазначив Ротенберг.

Керченський міст Окупований Крим
Етап будівництва "одним із основних"/ Джерело: так званий інформцентр "Кримський міст"

Будіництву опор, за словами голови ради директорів, перешкоджала низка чинників. Серед них – "сильні вітри та сейсміка".

Нагадаємо, на початку жовтня "проект століття" окупантів, так званий Кримський міст частково обвалився. Зокрема, на морській ділянці споруди один із залізничних прольотів нахилився та впав у воду. Попередньо, причина інциденту – технічна несправність однієї з домкратних систем.

Що таке "Кримський (Керченський) міст"?Росія збудувала міст через Керченську протоку, який з'єднує Таманський півострів (Краснодарський край РФ) із Керченським півостровом (анексований Крим). Його протяжність становить 19 кілометрів. , 15 травня 2018 року президент Росії Володимир Путін відкрив споруду, запустивши рух по ньому. Водночас, Президент України Петро Порошенко заявив, що незаконне будівництво російськими окупантами Керченського мосту є черговим свідченням нехтування міжнародним правом з боку Кремля.