Про це в інтерв'ю 24 каналу розповів керівник із розвитку електронних послуг у Мінцифри Мстислав Банік. Він наголосив, що помилок у застосунку стає дедалі менше, однак у центри та служби підтримки онлайн протягом звертаються по кілька тисяч людей.

Значно більше тут Про пункти підтримки Дії, COVID-сертифікати й 1000 за вакцинацію: інтерв'ю з Мстиславом Баніком

У день до служби підтримки надходить до 3 тисяч звернень

На щастя, помилок, з якими стикаються люди, помалу стає менше. Хоча, звісно, вони ще є. Тому служба підтримки у месенджері чи на місці намагається підказати, що робити,
– розповів Банік.

Команда Дії також намагається реагувати на коментарі під постами в інстаграмі та у фейсбуці. Ба більше, за цими повідомленнями стежить навіть віцепрем'єр Михайло Федоров. Це стосується не лише Дії, а й інших сервісів Мінцифри.

Чат-бот зменшує навантаження на службу підтримку

Вирішувати проблеми з Дією допомагає і чат-бот, його завдання – зменшити навантаження на службу підтримку. Більшість питань, з якими звертаються, – здебільшого типові. Тому з допомогою чат-боту люди отримують необхідні поради та інструкції.

Коли ми запускалися з Дією, то в перший день отримали близько 100 тисяч звернень до служби підтримки, із яких 95 – 96 тисяч обійшлися чат-ботом,
– зауважив Банік.

Менеджери, натомість, обробляють незвичні ситуації, для яких немає окремих кнопок у боті.

Читайте також Шмигаль закликав вакцинованих українців реєструватися у Дії, аби отримати тисячу

Коротко про інновації у Дії:

  • У кількох містах вже запрацювали стаціонарні пункти підтримки Дії. Більшість з них – у центрах масової вакцинації.
  • З 15 листопада допомогти згенерувати COVID-сертифікат можуть у ЦНАПах.
  • Завантажити застосунок Дії потрібно усім, аби отримати 1000 гривень – яку анонсував президент Зеленський пообіцяв за вакцинацію.