У групі компаній RDS наголосили, що є відповідальними за виконання робіт на об'єкті. Інцидент не вплине на міський бюджет.

Цікаво Балки падали одна за одною: свідок обвалу Дегтярівського мосту розповів про інцидент

Збитки компенсує група компаній RDS

У повідомленні групи компаній RDS мовиться, що її працівники 30 вересня влаштовували балки прогонної частини на замовлення КК "Київавтодор". Роботи відбувалися у рамках реконструкції Дегтярівського шляхопроводу.

Під час виконання монтажу 7-ої балки в проєктне положення вона втратила свою стійкість. При падінні було зачеплено частину вже змонтованої конструкції, що призвело також до порушення її стійкості та падіння інших 6 балок прогонової будови. Враховуючи ситуацію, яка склалася, усунення всіх недоліків буде здійснюватись коштом групи компаній RDS,
– заявили у RDS.

Там додали, що міський бюджет не зазнав збитків. Вартість реконструкції не збільшиться.

"Роботи виконувалися згідно з графіком, однак через необхідність усунення недоліків, термін введення в експлуатацію розв'язки збільшиться на більш пізні строки", – підсумували у групі компаній RDS.

Варто прочитати Як виглядає Дегтярівський міст у Києві після обвалу: разючі кадри

Коротко про обвал Дегтярівського моста

  • Обвал Дегтярівського моста стався ввечері 30 вересня. Тоді на переправі проводили ремонтні роботи, які розпочали ще в липні 2023 року.
  • Згодом у КМДА розповіли, що причину обвалу з'ясовують фахівці. Під час цього інциденту, на щастя, ніхто не постраждав.
  • Варто зазначити, що Дегтярівський міст звели у 1965 році. Вже довгий час він перебував в аварійному стані.
  • Перед реконструкцією переправу тимчасово посилили додатковими опорами й планували розширити, щоб облаштувати велодоріжки й тротуари.
  • Ремонт шляхопроводу планували завершити у листопаді 2023 року. Вартість робіт становить близько 1 мільярда гривень.