Керівник Центру військово-правових досліджень Олександр Мусієнко розповів 24 Каналу, що загалом на фронті знизилась інтенсивність ударів ворога. Також певний час противник не завдавав масованих ударів по території України.

Важливо ЗСУ влаштували "літакоцид" з винищувачів․ Чому росіяни зазнають катастрофічних втрат в авіації?

Зменшилась ефективність ударів

Ворог, на жаль, продовжує застосовувати КАБи (керованих авіабомб). Водночас українські Повітряні сили докладають неймовірних зусиль та мають результат, збиваючи велику кількість російських літаків.

Проте ворог ще має спроможності, зокрема запускати КАБи. На сьогодні це дійсно загроза лінії бойового зіткнення, там де, росіяни їх використовують, завдаючи ударів по позиціях українських військ,
– наголосив керівник Центру військово-правових досліджень.

Однак останнім часом зменшилась ефективність ударів керованими авіабомбами. Це пов'язане з тим, що ворожу авіацію відганяють наші засоби ППО і росіяни бояться підлітати ближче.

Водночас зараз відсутні удари російської стратегічної авіації. Ця пауза зокрема могла бути пов'язана з літаком А-50, який було збито українськими силами. Ворогу стало важче моніторити і розвідувати цілі.

Однак це не є перешкодою для того, щоб Росія завдавала ударів стратегічною авіацією. Ця пауза дає підстави для припущення, що незабаром росіяни спробують скористатися можливістю і завдадуть масштабних ударів по території України,
– наголосив Мусієнко.

Загалом окрім "Шахедів", С-300, якими били по Харкову, Костянтинівці, по прифронтових територіях, ворог зменшив інтенсивність своїх ударів. Навіть балістичними ракетами, поза С-300, "Іскандерами" та північнокорейськими ракетами.

"Вони не застосовують А-50, а використовують розвідувальні літаки Су-24 для того, щоб літати вздовж кордонів з Україною. Це зменшує їхні можливості та спроможності", – пояснив Олександр Мусієнко.

Втрата росіянами літака А-50: які наслідки

  • Речник Повітряних сил ЗСУ Юрій Ігнат розповів, що після збиття А-50 23 лютого, нові ДРЛВ не виходять на чергування вже понад тиждень над Азовським морем та в Ростовській області. Проте рано чи пізно росіянам доведеться їх використовувати.
  • Водночас в Росії збираються відновити виробництво А-50. Причина не тільки в тому, що українські сили ліквідували два ціх літаки. Росіяни також збираються експортувати ці борти за кордон.
  • Раніше начальниця Об'єднаного пресцентру Сил оборони Півдня Наталя Гуменюк зазначала, що у росіян ще залишились літаки А-50. Проте вони мають проблеми з особовим складом та з укомплектуванням цих бортів. Нагадаємо, що разом з А-50 23 лютого було ліквідовано 10 членів його екіпажу.