Чому не знизяться ціни на пальне

У коментарі 24 каналу Геннадій Рябцев, експерт з енергетичних питань, розповідає, що в українських трейдерів немає жодного інтересу в зниженні цін. Контролю з боку держави немає: ані контролю цін, ані контролю якості нафтопродуктів.

Читайте також Просто і швидко: як навчитися інвестувати в криптовалюту

Навіть податки трейдери не платять, окрім 7% ПДВ. А альтернативи нафтопродуктам немає. Тому пальне все одно купуватимуть, за будь-якими цінами,
– додає експерт.

Що там з націнками на пальне

За словами Сергія Куюна, директора "Консалтингової групи А–95", до війни в Україні працювало 70 імпортерів пального, у червні цього року їхнє число склало 355.

Проте, це навіть добре, адже в Україні розгалужена система джерел постачання, диверсифікована логістика. І ринок працює.

Сергій Куюн

Директор "Консалтингової групи А–95"

Націнки на пальне зараз вищі, ніж були до війни. Але ж треба розуміти, що об’єм ринку зменшився на 30 – 50% в залежності від типу пального. Витрати на утримання інфраструктурних об’єктів, логістика здорожчали, а обсяги ринку впали. Для покриття цих витрат і були підвищені торгові націнки.

До теми Україна зробила неймовірне, – Куюн про трансформацію паливного ринку

Ціни на пальне

  • Сергій Куюн наголошує, що вже зараз ціни на дизпальне дуже високі, а от на бензин навпаки падають. Це все свідчить про високий попит і нестачу дизельного пального на європейському ринку.
  • В Україні повернули акцизний податок. Відтак, Геннадій Рябцев зауважує, що ціна на пальне залежатиме від ситуації з трендом на ринку. Тобто бензин та дизпаливо зростуть у ціні в діапазоні від 2 до 4 гривень.