Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Не пристебнувся позаду – вбив водія: головні міфи про паски безпеки, які можуть коштувати життя

      Статистика аварій – дуже невтішна. Україна – серед лідерів щодо смертності на дорогах, кожного місяця – приблизно пів тисячі аварій. Приблизно десять з них – летальні. Чому так стається? Водії і пасажири вважають, що вони можуть перемогти закони природи та фізику. Пропонуємо переглянути головні міфи про паски безпеки та водночас переконатися, чому вони є необхідними для кожного водія і пасажира.

      Статистика

      Україна є одною з країн-лідерів щодо смертності на дорогах. За місяць – приблизно 500 аварій, десять з яких – смертельні.

      Важливо! Збільшення штрафу за непристебнутий ремінь безпеки: чому це необхідно

      У 2017 році ми заміряли методом спостереження кількість водіїв, які використовують ремені безпеки, і цифра, на жаль, дуже засмутила. Це було 15%. У 2018 році були повторні заміри, і вони показали уже збільшення, було 23% водіїв,
      – розповіла координаторка кампанії "За безпечні дороги" Олеся Холопік.

      Головні міфи про паски безпеки:

      Коротко:

      Міфи:
      Паски – це незручно. Позаду можна не пристібатися. Подушки безпеки замінюють паски безпеки. Краще бути викинутим з авто. Паски не треба, якщо повільно їду. 

      Правда: При ДТП вага будь-якого предмету збільшується у 30 разів. Більш ніж половина смертельних ДТП у межах 40 кілометрів від дому. Більшість ДТП трапляється при швидкості 65 кілометрів на годину.

      ► "Пристебнуті паски – до аварії"

      Найбезглуздіша історія, яку можна почути про паски безпеки – це забобони про те, що "пристібатися в авто – це до аварії". Це повна нісенітниця, і вірити у таке – небезпечно для життя.

      ► "Я досвідчений водій"

      Ще один з міфів, який побутує: водії кажуть, що можна не пристібатися, адже вони досвідчені.

      У таких випадках я завжди водію кажу: ви можете мати величезний досвід, але чи можете гарантувати, що не буде помилка від іншого водія,
      – прокоментувала подібні випадки координаторка кампанії "За безпечні дороги" Олеся Холопік.

      ► "Та це ж невелика швидкість"

      Деякі думають, що на невеликій швидкості ремені безпеки можна не використовувати.Однак 80% ДТП  відбувається на швидкості, що не перевищує 65 кілометрів на годину. Якщо порівнювати – це подібно до падіння із шостого поверху. 

      Про невелику швидкість взагалі-то пояснюють закони фізики. В принципі, при ударі на швидкості 50 кілометрів на годину вага тіла в залежності від комплекції збільшується у 30-60 разів,
      – наголосила Олеся Холопік.

      Юрко Юрченко, музикант із гурту Yurcash, розповів, чому тепер завжди користується пасками.

      "Дружина сиділа непристебнута, їхали не швидко... Нас повернуло і ми в'їхали в одне єдине дерево над обривом, чітко посередині, і мене це тормознуло. Мала вискочила головою в лобовушку", – поділився Юрко Юрченко.

      До теми: Які бувають штрафи за користування телефоном за кермом в різних країнах світу

      ► "Та я ж позаду – мені не треба"

      Прив'язуватися необхідно як попереду, так і позаду. 

      "Якщо ти за кермом сидиш, то фронтальний удар іде на кермо. Яка б не була фізична підготовка – динаміка така. Там в тоннах вже все вимірюється. Пасажири праворуч залітають у лобову скло. Ті, хто позаду, можуть перелетіти взагалі. Це фізика", – пояснив президент Київського міського автомотоклубу Сергій Малик.

      Якраз одна особа, яка непристебнута позаду, може травмувати або вбити пасажира чи водія, який пристебнутий попереду,
      – наголосила Олеся Холопік.

      ► "Дітей можна просто посадити позаду"

      В Україні ввели штрафи за перевезення дітей без автокрісла – і це правильно. З 20 листопада 2019 року штраф за неналежне перевезення дитини при першому порушенні ПДР становитиме 510 гривень. За друге аналогічне порушення, зафіксоване протягом року, доведеться сплатити вже 850 гривень.

      До теми: Чи користуються українці автокріслами: опитування

      Одна люди почали шукати їм дешевші аналоги. І знайшли. Трикутний так званий адаптер пасків безпеки. Насправді, вони аж ніяк не можуть якісно замінити дитяче крісло. І призначені хіба, щоб невідрегульований пасок не натирав шию чи ключицю. У разі ж аварії може, особливо дітям, нанести серйозні пошкодження органів черевної порожнини, часто несумісні із життям.

      Адаптер для паска безпеки VS Автокрісло

      Окрім того, дітей варто садити в автокріслі позаду. 

      І чому дітей рекомендують саджати позаду? Адже коли ставили наперед крісла, і спрацьовувала подушка безпеки – діти просто гинули,
      – сказав Сергій Малик.

      Відео: чому дітей необхідно возити в автокріслах

       

      ► "Куплю заглушки, нічого не сигналитиме, з пасками сам вирішу"

      В деяких авто налаштована сигналізація у разі, якщо паски не пристебнуті. Однак деякі водії знаходять вихід і купують спеціальні заглушки. При цьому забувають, що таким чином "заглушують" свою ж безпеку.

      Цікаво: Було б вдвічі менше загиблих: як змусити українців користуватися пасками безпеки

      У травні 2019 року в Україні стартувала акція "Ремінь або розтин". На 180 білбордах по Україні розміщене зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки та інше його ж фото зі слідом від розтину. Автори реклами пропонують шокуюче порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається паском безпеки.

       

      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин

      Читай новини навіть без інтернету

      Завантажити

      Читай новини навіть без інтернету

      Залиште відгук